Ettevõtted, mis ei turunda tavaliselt

Blogi

Kommenteeri
Olles lõpuni aus - pole olemas brändi, mis ei turunda. Pole olemas tooteid või teenuseid, mis ei vaja inimeste võlumist ja tähelepanu köitmist. Järgnev list ettevõtteid ei teosta aga klassikalisi turundusvõtteid - meil on neilt palju õppida.

Zara ettevõtte mudel baseerub tehnoloogial, mis võimaldab kiirelt analüüsida runway kuumimaid trende ja klientide tagasisidet, mille tulemusena on parimad leiud poeriiulitel esindatud kõigest mõne päevaga! Nad hoiduvad klassikalistest turundusvõtetest nii mõnelgi moel. Esiteks - tabavad nad oma sihtgruppe vaid rahvarohketes linnades. Teiseks on nende tooted soodsad, moekad ja erilist tähelepanu pööratakse detailidele. Kolmandaks - nad toodavad vaid kindla arvu esemeid, mistõttu tekitavad pideva nõudluse. Turundusnipina kasutavad nad samastumistehnikat... kutsuge seda, kuidas soovite. Näiteks saavutas Zara suure rahvusvahelise populaarsuse, kui Cambridge hertsoginna Kate kandis Zara kleiti pulmajärgsel päeval.


Kiehl's avastas juba 150 aastat tagasi turundusnipi, mis ei nõua kopsakaid eelarveid ja investeeringuid - vaja läheb vaid rahulolevaid kliente. See pole lihtsalt sõnakõlks, et parim turundus on sõbra soovitus. Paljud on selle juba avastanud ning blogimaailmas kohtab seda eriti tihti aga kordamine on tarkuse ema. Kiehl's jagas oma klientidele tasuta näidiseid, mis pakuks kasutajale hea emotsiooni ning tagas 100% raha tagastuse garantii puhkudeks, kui klient pole toote või tulemusega rahul. Lisaks sellele pakkus ettevõte huvilistele tasuta konsultatsioone ja koolitusi. Tänaseks on Kiehl's kopsaka turunduseelarvega bränd, mille on tegelikkuses endale ostnud L'Oreal. Aga fakt, et 150 aastat toimiti ilma (turundus)raha kulutamata on väärt tunnustust.


Spanx on miljardeid dollareid väärt ettevõte, mille asutas Sara Blakely. Ettevõttele pani ta aluse tuginedes vaid olemasolevale rahale, mistõttu polnud tal võimalik investeerida turundustegevusse. Intervjuus Forbes ajakirjale tõdes Sara, et parim strateegia oli justnimelt hea-kogemuse-jagamine-naiselt-naisele. Seetõttu tasub keskenduda usalduslike suhete loomisele oma igapäevaste klientidega ning leida nende hulka ka mõned armastatud kuulsad näod. Seejuures tuleb kohelda ühtviisi hästi igat klienti ning pakkuda meeldejäävat kogemust.

Lisa kommentaar

Email again: