Instagramis popp - 8 tegijat, keda jälgida

Blogi

Kommenteeri
Instagram muutub ettevõtte, toote ja teenuse turundamise juures aina olulisemaks turunduskanaliks. Nagu ka varasemates postitustes olen maininud, siis oluline on seda teha oskuslikult. Muul juhul oled oma aega ja ressursse asjata raisanud.
Kas teadsid, et Instagramis on igakuised aktiivseid kasutajaid üle 600 miljoni... ja neid tuleb juurde (kui Sind huvitab, siis saad lisa näha siit). Aga nüüd sea end valmis, kuna saad kohe suurema koguse inspiratsiooni:

1. Califa Farms turustab naturaalseid karastusjooke, mille pakend lausa kutsub ostma. Tema pakendid on saanud mitmeid tunnustusi. See on hea näide, kuidas kasutaja on mänginud oma toodetega - kas foto keskmes või siis kõrvalise elemendina, rõhutades oma persoona omadustele olla aktiivne ja tervislik. 
Eriti lahe on see, et lähenetakse loominguliselt ja lõbusalt, mis tekitab tarbijas huvi ja soovi samastuda. Kas pole?

2. #Followmeto postitused on tuttavad meile kõigile - kas mäletad naist, kes juhib meest erinevatesse kohtadesse maailmas? Nende Insta kontol on kümneid ja kümneid seesuguseid pilte.

3. Lorna Jane on hea näide sellest, kuidas bränd suhtleb oma tarbijaga. Tegemist on Austraalia spordiriiete tootjaga, kes on oma sihtgrupi üsna selgelt eristanud ja tabab seda iga oma postitusega.

4. Letterfolk on väike pereettevõte, mis müüb käsitsi valmistatud kirjatahvleid. Igasse komplekti kuulub tahvel ja tähed, et inimesed saaksid ise oma sõnumi kujundada. Letterfolk on leidnud ideaalse turunduskanali, mis tarbijaid innustab ja ostule kihutab. Nad jagavad ka klientide pilte, mis annab aimu rahulolevatest klientidest. Nende kõigi aegade populaarseim postitus on siin.

5. Tentsile
telgid - WOW! Ettevõte, mis müüb puu külge kinnitatavaid telke (portable treehouses), mis sõna otseses mõttes viib telkimise hoopis uuele tasemele. Šokeerivalt kaunid pildid, mis kutsuvad kohe kasutama! 

6. Desenio on hea näide brändi põhjalikkusest. Samu värve, tegumoodi, stiili kasutatakse läbivalt igas postituses - aina uuesti ja uuesti. See kinnistab tarbijatele nende visuaali ning muudab äratuntavaks. Nende kõigi aegade populaarseim postitus on siin. 

7. Divinity LA bracelets
 - väike ettevõte, mille turundus Instagramis toimib suurepäraselt! Käevõru, mis sobib igasse hetke, teemasse ja kompositsiooni.

8. WeWork on sarnane Eestis populaarsust koguva kontorikoha-üürimisteenuse/ kontorikoha jagamisteenuse pakkuja, kes on oma juured ajanud riikidesse üle maailma. Nende teenus on toimiv vaid siis, kui nad teevad jagatud kontorikohtadest võimalikult palju apetiitseid pilte ning turundusena toimib see väga hästi. Oluline on tekitada jälgijates tunne, et nad tahaksid kohe oma sülearvuti ja kohvikruusiga end sinna sisse sättida. WeWork kasutab palju oma jälgijate pilte, palju hashtag-e (#) ja soovitusi, mida jagavad ise ning mida jagatakse jälgijate poolt. Toimib! Neile omane slogan: "Do what you love."

Jälgi neid tegijaid ning kirjuta kõrva taha kõik nipid, sest see võib tagada ka Sulle edu! 

Lisa kommentaar

Email again: