Kuidas tabada klienti sotsiaalmeedias

Blogi

Kommenteeri
Üle 2,8 miljardi kasutajaga on sotsiaalmeedia tõhusaim turunduskanal, mida saab targalt kasutades enda kasuks tööle panna. Väldi põhilisi komistuskohti, mille taha oma sotsiaalmeedia turunduskavas komistada võid.
1. Ära mine korduvate reklaamidega liiale!
Uuringud on näidanud, et 58% kasutajatest on häiritud korduvatest reklaamidest, mida kuvatakse liialt väikese intervalliga. Seetõttu on mõistlik oma sotsiaalmeediakanalis ka muud kompvekki oma lugejaskonnale serveerida. Küll aga on oluline kahe vahel tasakaal hoida, kuna 85% klientidest vajab enne ostu sooritamist toodet 2-4 korda näha, mis kohustab siiski reklaami mingi intervalliga kordama. Segane jutt aga point peitub tasakaalus ja järjepidevuses. 

2. Ebaoluline info ei huvita kedagi!
Sind jälgitakse pakutavate toodete või teenuste pärast ning kui postitad liiga palju infot hoopis kolmandast-neljandast-viiendast teemast, siis kaotad potentsiaalseid kliente. Lausa 41% inimestest lõpetab sellise ettevõtte jälgimise, mis läheb liiale ebaolulise info postitamisega. Vahetevahel on tähelepanu püüdmiseks äge panna kontole ka kassipoegade pilt aga kas sellel on seos Sinu ettevõttega?

3. Kellelegi ei meeldi targutajad!
Peame lugu inimestest, kellel on midagi olulist öelda aga nii mõnedki nendest on oma usaldusväärsuse maha mänginud, kuna ei oska piiri pidada. Kui oled loonud Twitteri konto, siis ole iseenda kõige suurem kriitik ning vaata, et sa ei muutu taaskord üheks virisevaks targutajaks. 35% Twitteri kasutajatest leiavad, et liiga tihedad säutsujad on tüütud ning lõpetavad jälgimise.

4. Jälgi oma keelekasutust.
Positsioneeri oma jälgijaskond ning sellele vastavalt vali ka suhtlusstiili. Slängid ja võõrkeelsed viited võivad Sulle endale meeldida aga mõne kliendi jaoks võid muutuda lihtsalt naeruväärseks ning nad otsivad Sulle (viisakama) alternatiivi. Seda on tunnistanud lausa 30% kasutajatest. Olen isegi sattunud vaatama nooremapoolseid youtubereid ning tunnistan, et kui nad mulle midagi müüa üritaks, siis nende keelekasutus poleks minu teetassike... aga siin tulebki mängu subjektiivne eelistus, mida on tihtilugu keeruline tabada. Kui muidu eelistan formaalset suhtlust, siis La Muu Facebooki kontot fännan ikka täiega.

5. Kukkuuu? Kas sa oled veel siin?
Nii, nagu kellelegi ei meeldi spämm, ei meeldi inimestele ka liigne vaikus. Ära unusta endast mingi kindla intervalli tagant märku anda. Kui Sind on tabanud vaimuvaesus ning ideedest tuleb puudu, siis kiika oma konkurentide sotsiaalmeediakanaleid - ehk leiad miskit head, millest idee hakkab idanema.

6. Vasta!
Kui oled oma jälgijatelt saanud tagasisidet või on nad muud moodi oma mõtteid Sinu lehel väljendanud, siis palun vasta neile. Ei saa olla suuremat viga, kui vastuseta jäänud reaktsioon.

Teostan pidevalt oma veebilehele analüüsi: kui suur on külastatavus, mis paikades olen populaarseim, millised on minu populaarseimad viitajad jne. Lisaks otseliiklusele on suurimaks viitajaks Vestminti Facebooki ja Instagrami kontod, mis garanteerivad turundusplaanis top-positsiooni. 

Lisa kommentaar

Email again: