Kommentaarid (1)

Projektid, mis vajavad professionaalset kujundajat

Hästi välja töötatud bränd, üritus või projekt vajab professionaalset kujundajat, kes oskab visuaalselt asja "tööle panna". Mul on hea meel, et Vestmint on end tõestanud ning juba mitmendat aastat saame oma ideede ja oskustega kindlates projektides kaasa lüüa.
Alustan oma juttu MTÜ Noortekonverentsid ettevõtmisest "Lahe koolipäev". Ausalt - elan neile kaasa ja igal võimalusel innustan, kuna tegemist on tänuväärse üritusega. Saate selle aasta lehega tutvuda siin.
Eelmisel aastal jõudis MTÜ juhtkond minuni tänu kunagisele kolleegile, kellega töötasime hoopis teises valdkonnas - toitlustuses. Siinkohal on paslik Sind tänada, Mirjam, et viisid mind kokku oma laheda tiimiga! Sain kokku Toomas Laiguga (kes on minu arvates tänase päeva multitalent oma esinemisoskusega, koolituste korraldamisega, kohviku pidamisega ja noorte ühendamisega/ innustamisega). Ilmselt jäi Toomas ja tema suur tiim Vestmintiga rahule, sest ka sel aastal langes meile au olla visuaalse lahenduse autoriteks. 
Aga veidi ka töö käigust... Nagu iga algus, siis ei olnud ka sel korral otsa lahti saamine kerge. Kuna korraldajate tiim on suur, siis on arvamusi seinast-seina ning see, mis meeldib mulle isiklikult ei meeldinud paljudele otsustajatele. Seega oli nö otsa lahti harutamine üsna närvesööv ja ajakulukas. Visand visandi järel hakkasime pusima kuni lõpuks jõudsime tulemuseni, mis kõigile (või peaaegu kõigile) meeldis ja mis saigi selle aastase visuaali aluseks. Sel aastal sain tuttavaks ka Marianiga, kellega koostöö sujus koheselt väga hästi - ma ei tea, kas see on Marianide teema (ennast kiitmast ei tohi väsida) aga suhtlus on lühike, kiire ja konkreetne. Sellist tühja õhu ajamist on vähe ja mis peamine, töö sujub - sujub kiirelt. Mulle see meeldib! 

Tihti sekkub töö käiku ka piiritletud eelarve - selliste mahukate projektide puhul lepitakse (tavaliselt) kokku koguprojekti maksumus ja katsutakse siis ette antud raamides püsida. Kui oht töömahu suurenemiseks hakkab reaalselt terendama, siis peab leidma kliendiga ühise keele, et kuidas oleks nüüd hea asja lahendada. Minul isiklikult sellist probleemi tihti ette ei tule, kuna kogemuste põhjal on ennustustöö enam-vähem täppi läinud. Aga eks see on veidi ebameeldiv teema - kellele seda raha ikka meeldib lugeda, kui seda oma taskust välja pead tegema. Mind on õnnistatud erakordselt tugeva empaatiavõimega ja seetõttu oskan end alati teiste kingadesse sättida - õnneks või kahjuks on see üks omadus, miks kliendid Vestminti hindavad: aus töömahu arvestus. Kui kulutame kokku lepitud mahust oluliselt vähem ressursse siis kajastub see ka kliendile esitatavas arves. Kunstiinimeste värk!

Aga pikka juttu ei viitsi keegi kunagi lugeda - näitan parem, kuidas sündis ja milline lahendus sel aastal ürituse visuaalsel lahendusel on:


Hea Eeskuju 2016 logo seevastu tuli sel aastal suhteliselt üksmeelselt. Sisuliselt kasutasime juba eelmisel aastal välja töötatud lahendust, mille "eestistasime" ära lisades rukkilille sümboolikat ja kasutades uut värvilahendust:

Siin selle aasta kujudustööde lihtne ülevaade:

Lisa kommentaar

Email again:
Kommentaarid (1)
I'm grfautel you made the post. It's cleared the air for me. Tish · 28. oktoober 2016