fbpx

Veebilehe jõululoend: 7 olulist asja, mida pühade eel kontrollida

Jõulud on kohe-kohe käes, kuid veel ei ole liiga hilja, et oma veebileht kriitilise pilguga üle vaadata. Anname sulle 7 nippi, kuidas kiirelt kodulehele tuua rohkem pühademeeleolu.

0
Kujundus

Jõuluvana, päkapikud, kuusekesed, Rudolf ja teised põhjapõdrad, lumehelbekesed – pisikesed kujunduslikud detailid, mida lisada kodulehele, et levitada pühademeeleolu ka digimaailmas. Armas jõuludisain tekitab kliendile positiivse emotsiooni. Samuti aktiivne ja asjakohane koduleht tekitab potentsiaalsele kliendile usaldusväärsust. 

0
vÄRVID, MIDA KASUTADA

Enim levinud jõuluvärvideks on muidugi punane ja roheline. Kuid lisaks nendele on veel päris palju levinud muidugi valge, mis sümboliseerib lund ja puhtust. Miks mitte tekitada oma kodulehele lumesadu? Kui tihti on Eestis jõulud mustad, siis vähemalt digimaailmas on lund. Veidikene luksust su kodulehele lisavad kuldne ja hõbedane, mis tekitab seost kingitustega. Üllataval kombel peetakse jõuluvärviks ka lillat, mis on oma olemuselt kuninglik ja luksuslik. Seega katsetamist jagub. Ei pea jääma rohelise ja punase piiridesse.

0
Jõuluteemalised kampaaniad

Jõulude eel toimuvad turunduskampaaniad pannakse paika juba aasta alguses, kuid veel ei ole hilja! Jõuad koostada mõne põneva välkpakkumise.

Kontrollküsimused, mida endalt küsida?

1. Kas kujundus on asjakohane?

2. Mis värvitoone ma olen kasutanud?

3. Kas on hetkel käimas kampaania või eripakkumine?

4. Millal ma viimati uudiskirja saatsin?

5. Kas veebileht on kiire?

6. Kas veebileht on sobilik ka mobiiliseadmetele?

7. Kas kõikidel klikitavatel nuppudel on õiged maandumislehed?

Neid kontrollküsimusi järgides on Su koduleht asjakohane ja atraktiivne aastaringselt, mitte ainult jõuluperioodil.

0
E-MAILI TURUNDUS

Jõulud on ideaalne aeg, et nii uusi kui pikaajalisi püsikliente meeles pidada. Tuleta end oma klientidele meelde jõulueelse uudiskirjaga. Pilkupüüdev ja kasuliku sisuga uudiskiri jääb klientidele meelde ning seejärel eeldatavasti külastavad Su kodulehte. Tee klientidele kingitus kas allahindluse või mõne toote näol.

0
VEEBILEHE LAADIMISKIIRUS

Veebilehe laadimiskiirus on üks olulisemaid tegureid, mis mõjutavad kasutajakogemust ja Su ettevõtte edu. Digiturunduses on vaja inimeste tähelepanu püüda mõne sekundiga. Kui Su veebileht laeb liiga kaua, siis kaob ka potentsiaalsete klientide huvi ning ost jääb sooritamata. Kiire ja kena koduleht näitab kliendile ka ettevõtte professionaalsust.

0
MOBIILISÕBRALIKKUS

Veebilehte disainides ära unusta keskenduda ka mobiilivaatele. Kui arvad, et oled kodulehel menüüde, tekstide ja fotode paigutuse paika saanud, siis mobiilivaates võib olla paras segasummasuvila. Kodulehte disainides tegele jooksvalt ka mobiilivaatega, et vältida olukorda, kus pead tehtud tööd hakkama ümber tegema.

0
KLIKIKONTROLL

Kui oled veebilehe uuendustega lõpule jõudnud, siis enne avaldamist kontrolli kas kõik klikitavad nupud toimivad ja viivad sind õigele teemalehele. Seda nii tava- kui ka mobiilivaates. Soovitame ka laste kellelgi teisel, sõbral või kolleegil, värske pilguga veebileht üle vaadata.

Kontrollküsimused, mida endalt küsida?

1. Kas kujundus on asjakohane?

2. Mis värvitoone ma olen kasutanud?

3. Kas on hetkel käimas kampaania või eripakkumine?

4. Millal ma viimati uudiskirja saatsin?

5. Kas veebileht on kiire?

6. Kas veebileht on sobilik ka mobiiliseadmetele?

7. Kas kõikidel klikitavatel nuppudel on õiged maandumislehed?

Neid kontrollküsimusi järgides on Su koduleht asjakohane ja atraktiivne aastaringselt, mitte ainult jõuluperioodil.

Võta ühendust

Paindlikkus, mobiilsus ja kiirus võimaldavad meil olla usaldusväärseks partneriks nii lokaalselt, kui globaalselt.