fbpx

Veebidisain, kodulehed, e-poed

Loome nii väiksemaid kui ka mahukamaid e-poode. Teenusedisainist lähtuvalt teeme läbi klienditeekonna ja ehitame optimeeritud ostuteekonna, mis oleks mugav nii kliendile ostlemiseks, kui ka teenusepakkujale halduseks.

Impordime vanast e-poest tooted, sünkroniseerime laohaldustarkvarast laoseisu, sünkroniseerime müügiarved  majandustarkvarasse, toome üle vana SEO või loome uue, seadistame makse- ja tarnelahendused.

Item #1

vDisaini poolt tehtud e-poode iseloomustab:

  • Lihtus ja kasutajamugavus – Oleme täheldandud, et paljudes e-poodides on tellimuse sooritamine liiga keeruline. Omame tugevat tausta optimeeritud kasutajateekonna kujundamises – kahe klikiga peab klient olema juba tootega ostukorvis. Tasuda saab nii pangalingi kui kaardiga.
  • Hea emotsiooniloome – Pildi ja videosisu, mis näitab, miks toode on hea ning mis on selle peamised müügiargumendid.
  • Usaldusväärsust tekitav – visuaal peab tekitama usaldust ning samuti tasub välja tuua, kes on peamised kliendid või partnerid. 
  • Kiire – Tänapäeva veebikasutaja on küllaltki nõudlik ning kui veebileht laeb liiga kaua, siis tähelepanu hajub ja navigeeritakse minema.
  • Kõrge külastatavus –Kui e-poel ei ole külastatavust, siis tõenäosus, et keegi ostu sooritab, on madal. Pakume nõustamist ja täisteenust, et e-poodi kuluefektiivselt turundada.
  • Lihtne ja mugav hallata – Kui e-poe halduseks on valitud vale platvorm või on e-pood valesti arendatud, siis ei ole tooteid ja kliente mugav hallata.
  • Automatiseeritud tööprotsessid – Korralik e-pood teeb kõik manuaalsed tööd ise ära. Ei ole vaja kliendile käsitsi meilile teavitust saata, vaid seda teeb e-pood. Klient ei pea küsima, kas toode on laos, vaid see info on sünkroniseeritud majandustarkvarast. Müügiarved sisestatakse automaatselt raamatupidamistarkvarasse. Ärikliendid saavad sisselogimides tellida tooteid neile määratud erihinnakirja järgi. Pakisaadetiste sildid genereeritakse automaatselt. Neid ei pea käsitsi kirjutama.

Loome sideme

Saame tuttavaks. Kaardistame ootused, lootused ja vaatame otsa tänasele olukorrale. Paneme sotsiaalmeedia reklaami jaoks paika selged eesmärgid – näiteks müügi suurendamine, brändi­teadlikkuse parandamine või jälgijate kaasamine –, see võimaldab meil sisu eri sotsiaalmeedia platvormide jaoks kohandada.

Loome STRATEEGIA

Selgitame välja brändi sihtrühma, kellele meie toodetav sisu võiks huvi pakkuda, analüüsime turusituatsiooni ja konkurentide turundustegevusi sotsiaalmeedias ning loome plaani sisu tootmiseks ja edastamiseks. Siia alla kuuluvad näiteks nii sihtgrupi demograafiline analüüs, konkurentsi- ja märksõnade analüüs, turunduskalendri ja sisuloome väljatöötamine kui ka kõike seda arvestava turunduseelarve määramine.

Oluline on, et strateegia toetab kampaania eesmärke.

Loome sisu

Kombineerides haarava ja asjakohase sisu, loome tervikliku lahenduse, mis suurendab sinu brändi nähtavust sotsiaalmeedias ja saavutab maksimaalsed tulemused. Disainime erinevatele sotsiaalmeediakanalitele optimeeritud visuaalsed lahendused – oluline on, et sinu brändi sõnum jõuaks sinu potentsiaalsete klientideni.

Seadistame kampaania

Tuginedes strateegiale ja kogu eeltööle, seadistame ja optimeerime reklaamid kampaaniasse, mis jõuaks efektiivselt sihtrühmani.

Analüüsime

Jälgime hoolikalt kõiki olulisi sotsiaalmeedia tulemuslikkuse võtmemõõdikuid (KPI) ning sellest tulenevalt täiustame ja kohendame sotsiaalmeedia turunduse strateegiat.

Sinu edu on meile oluline - luba meil olla oma ettevõtte taustajõud.

Võta ühendust

Paindlikkus, mobiilsus ja kiirus võimaldavad meil olla usaldusväärseks partneriks nii lokaalselt, kui globaalselt.